Ledig dag

Känner mig lite trött efter förra veckans "arbete". Bröllop i helgen och födelsedagskalas på söndagen. Morsan i huset är trött och medtagen. Ikväll är det junta på stan och jag kommer knappast att orka vara med så länge.

Svärfars var på IKEA i Haparanda i helgen. Min beställning var liten. Vi kommer nog att åka ner en sväng under våren för att titta på kök men jag ska först kolla lite priser i stan och kanske få lite tips hur man kan planera köket.

Vi är inne på dessa luckor. Ädel.

image697

Vi kanske ändrar oss då vi börjar närma oss beställningen, vem vet.


Inköpet från Ikea blev en vit Ribba-ram till en plansch som lilleman ska få till sitt rum. Storasyster ska få en lampa.

image698
Den föreställer en blomma men tittar man på den noggrannt så påminner den lite om fem stycken bröst. Nu kommer jag bara att se bröna framöver.

Kommentarer
Postat av: Ulli

De luckorna är jättefina. Vi har ett Ikea-kök och vi är helnöjda med det. Ulriksdal heter vår modell.

Ha en fortsatt trevlig kväll!
Ulli

2008-02-05 @ 20:27:26
URL: http://inredningmedmera.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0