Stadstur

I lördags var jag och lilleman en sväng på stan medan maken och storasyster var och åkte skridskor. Jag var inte helt ensam om att åka ner till stan. Köerna var långa på de flesta affärerna och vi höll oss mest utomhus.


Vi handlade inte mycket, röda kronljus, tyg för halva priset och så ett grytunderlägg som kommer att få tjänstgöra som ett dekorativt underlägg bara.



Behövde en liten färgklick brevid spisen och detta hittade jag på Lagerhouse. Perfekt till flaskorna och kryddkvarn.

Idag ska vi fixa till i garderoben. Trist som stryk men det måste bli gjort. Ska också plocka ihop div skräp som ska till återvinningen i morgon. Inte heller så kul men det känns skönt när det väl är gjort.

Kommentarer
Postat av: Tjohalia

Vilket fint grytunderlägg.

Ha en god fortsättning!

Kram Sandra

2008-12-28 @ 14:45:11
URL: http://tjohalia.se
Postat av: alacs - Mitt i Fågelsången

Visst känns det härligt när man väl gjort en riktig rensning!! Vi har förberett utrymme för att stapla 1) att lämna till Myrorna eller Erikshjälpen (kläder, användbara prylar) 2) brännbart skräp 3) ska sparas men måste gås igenom och sorteras om. Har för avsikt att fixa detta under ledigheten...

2008-12-28 @ 17:02:33
URL: http://alacs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0