Utmärkelse

Jag har fått en utmärkelse av Hem och Liv. Man tackar och bockar.

Tanken är nu att jag ska skriva ner vilka bloggar jag besöker/gillar mest. Det är många jag gillar men på senare tid har jag knappt orkat med att blogga själv så jag har heller inte besökt så många andra.

Dessa är dock mina 3 favoriter:

Hem och liv
Onyinredning och
Hiljans


Finns på min blogg som länkar om ni vill titta in hos dem. Jag har försökt göra dem till länkar med det blir bara "Do not find" då man trycker på dem.


Kommentarer
Postat av: Anneli

Råkade hitta din blogg och ser att ni också håller på med att bygga ett hus. Vi hoppas också på att snart bli så klara så att det går att bo i huset. Ni har kommit lite längre än oss.

2008-08-31 @ 08:11:18
URL: http://backebo.blogg.se/
Postat av: Number nine on Melon Lane

Tack så mycket:) :) Ha en trevlig kväll!

2008-09-01 @ 18:15:49
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0