Lampfunderationer

Jag har sett ut en lampa som skulle bli fin till entrén och groventrén, just denna kommer från Markslöjd men liknande finns på diverse butiker för en mindre summa. Jag tror den här skulle passa perfekt mot den faluröda färgen, aluminiserade rännor och den vita dörren.


Jag vill ha en lampa som hänger neråt och inte uppåt. Brukar finnas båda alternativen.

Vi kommer också att sätta en lampa på garagets långsida där det finns en dörr samt på baksidan där vi har en dörr till förrådet. Känns inte nödvändigt att ha samma så kanske en enklare modell till dessa. Gillar de här två:



Vi får se vad det blir.

I morgon kommer lite bilder på ribborna som kommit på plats och så har våran garageport satts upp. Blev jättebra, tycker jag som vanligt.

Kommentarer
Postat av: jenny

dom var snygga allihopa. Har du kikat på rusta, såg några liknande som den på första bilden där för ett tag sen. Kram/jenny

2008-08-03 @ 16:18:19
URL: http://jennyshus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0