Det nya området - Tavleliden

Det händer mycket nu i Tavleliden. Det poppar upp ett nytt hus varje vecka. Man undrar hur det kommer att se ut då allt står klart, då gräsmattorna är lagda och man kan sitta på baksidan och njuta av sommarsolen och en vattenspridare.

Här kommer vi alltså att bosätta oss. Huset till vänster är våra blivande grannar. De har en hörntomt så vi kommer alltså att bygga till höger om deras hus.

image754


Det kommer också att bli några radhus på området vilket vi bara tycker känns trevligt. Lite variation på hustyper passar oss perfekt.

Lite dassigt väder ute - jag valde att fota sittandes i bilen, genom framrutan.

image755

Än ser vi inga gräsmattor och glada grannar som fejjar på, men det kommer nog inom en snar framtid.

Tavleliden - Here we come!

Kommentarer
Postat av: Zara

Dötrist väder men ändå roligt att kolla in hur bygget fortskrider antar jag. Lägg upp mig om du vill, jag tycker det känns jätteroligt om någon kommenterar. Hej så länge.

2008-04-09 @ 21:29:53
URL: http://www.dromstugan.blogg.se
Postat av: Sandra

Vad läckert att se ett bostadsområde växa upp. Kram Sandra

2008-04-09 @ 22:21:30
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Chris

Lägg gärna ut flera bilder på området. Inflytning i radhusen 1 maj....

2008-04-19 @ 22:12:57
Postat av: ou

Hejsan!
Vad kul att ni också bygger på Tavleliden! Vi (familjen Krekula) Kommer att bygga på jakthunden 11.

Hälsningar
Outi Krekula

2008-05-13 @ 10:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0