Returmarkanden

Häromdagen var vi förbi returmarknaden för att se vad de hade att erbjuda. Inte mycket men en liten lampa fyndade jag. Kanske blir fin som sänglampa till lilleman. Jag har kvar lite av den vita sprayfärgen. Vi får se, den är lite småläcker gul också. Skulle den inte passa var det inte många kronor jag betalade för den.

image534

Igår när jag kom hem från jobbet såg det ut som ett bombnedslag här hemma. Idag var det inte riktigt lika rörigt. Lillemans humör blir sakta men säkert bättre och bättre, storasyster är lite hostig. Hoppas hon slipper bli sjuk. Barnen och deras far har suttit med legot idag.

Just nu har vi utställning i vardagsrummet, på Tv´n. Försökte säga att vi skulle städa ihop legot och lägga det i legopåsen men det var inte alls förhandlingsbart. Dottern tycker det står bra där det står och har inte för avsikt att lägga ner kreationerna i någon påse.

image535


Nu ska jag öva lite sång vid pianot innan barnen lägger sig. jag ska sjunga med en kompis på en radiogudstjänst (Sveriges Radio) i oktober. Vi har dragit på detta och nu blir det till att effektiv-repa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0