Lite Gott & Blandat

Ibland glömmer man bort sin "prydnadssaker" här hemma. Jag känner mig lite less på det mesta och tycker allt känns gammalt och omodernt. Men när jag tänker efter så stämmer det inte riktigt. Fast jag haft några saker länge så måste de följa med till huset. Till exempel den här vasen, eller vad man ska kalla den. Är den modern eller inte? Vad spelar det för roll - jag tycker om den i vilket fall och den kommer att ge en färgklick även i mitt nya hem.

image560


Likaså den här prydnaden. Den är lite krackelerad men det syns inte på håll. Den har också hängt med länge. Den tillhör familjen - och en familjemedlem gör man sig icket av med.

image561

Nu har jag något att fundera på. var ska jag klämma in dessa prydnadssaker som är både stora och otympliga? Tur jag har ett år på mig lista ut detta.

Förresten, någon som såg RoomService? Jag tyckte de fick till det rejält bra ikväll.


Kommentarer
Postat av: Susihus

Ja det sommarhuset hade man ju inte tackat nej till...hrmm jag blev riktigt sugen på att skaffa sommarstuga efter det programmet. Kram

2007-10-18 @ 14:50:40
URL: http://susihus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0