Happy Birthday to Me

Jag fyller år idag. Jag trodde det var 34 år men min man hävdar att jag måste fylla 33 först! Det är inte så noga. Ungdomligare än så här kan man ändå inte vara.

Jag har lite svårt att hinna med bloggandet. Det här med facebook är lite småkul ändå. Idag dök det upp en gammal barndomskompis som sa hej. Man måste ju hälsa tillbaka annars är man oartig. Tänk om man kommit på detta tidigare då man var mammaledig och hade tid över. Nu när man jobbar heltid måste man prioritera. Ska jag blogga eller face-a?

Hur som haver så har jag nästan drunknat i paket i dag och uppvaktningen på födelsedagen har varit sagolik och oförglömlig. Jag är nog fantastiskt omtyckt och populär.


Det här har jag fått:

image573

1) Trädgårdredskap av min bror med familj. Till den kommande rabatten...
2) En slant av svärfars. Måste fundera på vad jag ska köpa.
3) Den prickiga mattan som jag visat tidigare, från mina föräldrar.
4) Inget mer!

Ja, sen tog det roliga slut. Nu är det ett helt år till nästa gång. Fast jag redan i början på veckan hade talat om för mina kollegor att jag fyllde år idag, var det bara en sköterskestudent som hade lagt det på minnet. Hon garderade sig nog för att vara säker på att bli godkänd.

Nu kanske en del undrar om jag inte fått något av min man! På den undran svarar jag: Nej, jag behöver bara kärlek - det räcker! Man vill ju inte vara matrialist eller vad det kallas.

Jag är väldigt nöjd över dagen. Vad kan vara bättre än en bra arbetsdag med fina kollegor, lite lagom uppvakting och några telefonsamtal, lite blogg, lite facebook och en gnutta gasmage nu när klockan närmar sig 23.30. Allt är i sin ordning. jag måste bara komma mig i säng lite tidigare hädanefter så det slipper dra under täcket.


Förrsten, jag har hittat en ny bloggarvän - Magnus Uggla. Han är väldigt rolig! Vad sägs om det här tex.?

image574
Jag höll på att skratta ihjäl mig!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Grattis i efterskott! Du verkar ha haft en trevlig födelsedag.

2007-10-26 @ 08:10:48
URL: http://konsthornan.blogg.se
Postat av: alacs

Grattis! Vilka fina trädgårdsredskap. Och se nu till att du köper något till DIG SJÄLV från svärisarna - inte ngt till huset, familjen eller barnen :)

2007-10-26 @ 08:55:28
URL: http://alacs.blogg.se
Postat av: Hilajn

Grattis i efterskott:)

2007-10-26 @ 13:15:42
URL: http://hilajns.blogg.se
Postat av: Sandra

Grattis i efterskott! Ha en trevlig helg! Kram Sandra

2007-10-26 @ 19:33:26
URL: http://tjohalia.blogg.se
Postat av: Sus i Hus

Grattis så här någon dag senare.

2007-10-27 @ 15:54:40
URL: http://susihus.blogg.se
Postat av: sara

Anna jag kom faktiskt ihåg din födelsedag jag oxå!!
hälsn. en kollega

2007-10-28 @ 12:56:01
Postat av: Linda

Grattis i efterskott! Vilken tur att det inte var tvärtom som för mig, jag trodde att jag skulle fylla 33 men då var min man så snäll att påpeka att det var 34, känns som ett helt år bara försvann :)
Nåväl ganska skönt att bli äldre..
Ha det bra

2007-10-29 @ 11:21:55
URL: http://frularsson.blogg.se/
Postat av: kicki

Grattis På födelsedagen i efterskott. Jag tänkte faktiskt på dig under dagen men.... ja det är ju ingen ursökt men grattis i alla fall. Kram Kicki

2007-10-29 @ 12:24:04
Postat av: Brodern

Inte blev det mycket till paket på den stora (?) bemerkelsedagen, och ett paket mindre lär det bli nästa år... du jobbar ju hårt för att rationalisera bort detta med paketbytande. Nästa gång kommer vi tomhänta till ditt kalas *smile*

2007-11-01 @ 20:41:10
Postat av: Reneidun

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.

2010-03-29 @ 07:44:10
URL: http://reneidun.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0