Bort med sommaren

Nu måste jag börja röja bland barnkläderna igen. Det dräller skor överallt. Jag plockar undan - min dotter plockar fram. Ett hamsterhjul som aldrig tycks sluta snurra. Vad sägs om dessa små raringar till skor. Svärmor får nog en tår i ögat när hon ser dem...

image556

Nu måste de puts väck. Jag ska skicka dem vidare till lillkusinen. Vi får se om han tar sig fram i dem nästa sommar.


Dotterns favoritsko blir svår att gömma. Hon har fått ärva dessa av storkusinen. De är förmodligen lite stora även till nästa sommar men det tycks inte vara något hinder för en annars ganska bestämd dam vad gäller kläder.

image557

Blir skönt att få undan lite kläder och lättare att hitta rätt på morgonen när man ska gå till förskolan.

Kommentarer
Postat av: Weceedee

Perfect work!

2010-09-22 @ 08:10:50
URL: http://www.weceedee.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0