Bloggtorkan fortsätter

Jag har ingen bloggargnista för tillfället. Har inget att fota här hemma, har inga bilder att lägga in från nätet heller och har definitivt inget hus ännu. Vad gör man? Helgen har i alla fall varit lång och skön. Har hunnit träffa mänga vänner, både gamla och nya. Min man är på Robben Ford -konsert i kväll så jag är solo med mina barn. 


Snart är det dags att börja köpa julklappar också, det blir svårare och svårare för varje år. Till oss måste det vara absolut lättast att köpa. Vi behöver allt vad som krävs för att hålla liv i och utanför ett hus, vattenslang, vattenspridare, spadar, skottkärra, gr'sklippare - listan kan göras väldigt lång. 

Just nu tittar jag mycket på lampor. Den här skulle jag vilja ha i vardagsrumsfönstret. Flower Pot:

image575  image576
Bilderna blev lite ogrejdiga men ni ser hur de ser ut i alla fall. Två vita hängande eller en röd stående, funderar vad som blir bäst. Har även hittat ett billigare alternativ på IKEA.


image577

Den är inte så tokig den heller.

Till veckan ska jag försöka göra klart min barntavla till dottern. Måste kolla med  svärmor om hon kan printa ut kortet och skicka det till mig.



Hoppas ni får en bra vecka allihopa.

Kommentarer
Postat av: Linda

Dom hade inte varit helt fel, skulle oxå vilja ha en flowerpot någongång..

2007-10-29 @ 11:22:40
URL: http://frularsson.blogg.se/
Postat av: Hilajn

Snygga men förstår att ibland passar Ikea plånboken bättre och den där serien på Ikea är inte dum alls:)

2007-10-29 @ 18:49:16
URL: http://hilajns.blogg.se
Postat av: MO

Ja ibland står det still i bloggtänket....Jättesnygga lampor, gillar rött. Sen har du ju massor att visa oss, när ni grejar med huset....kram

2007-10-29 @ 21:56:49
URL: http://www.medaljongen.blogg.se
Postat av: Susihus

Så snygg så och jag är så nöjd med min svarta flower pot!

2007-10-30 @ 18:53:08
URL: http://susihus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0