Endast mamma är vaken

Härdomdagen föll den första snön i Umeå. Ska man ropa hurra eller grina! Jag är inte alls förtjust i vintern. Tycker inte om kylan, snön eller halkan. Nu har man ju inget val, så jag har tagit fram stövlarna så jag slipper bli våt om fötterna på väg till jobbet.


I morgon är det Prison Break. Mitt favoritprogram. En timmas spännande underhållning, med en hel del blod,svett och ibland också lite romantik + en underbar skådis. Vilken kanonstart på veckan. Kan inte bli bättre. Jag får nästan lite gåshud.

image594

- NEJ MEN VAD I STACKAR´N! 

När jag letar efter en trevlig bild på karl så finner jag en notis om att han dejtar...en man.
Nu är det verkligen helt kört. Det kommer aldrig att bli vi.

Där sprack den drömmen. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0