Utbränd efter bara två dygn

Ja det här med att blogga är ju ett heltidsgöra för både mig och min man. Jag är inte alls nån hejjare på att ta kort. Som ni kanske förstår så arrangerar jag dessutom korten i och med att jag inte har det där efterlängtade huset att visa upp ännu. Vi skrattade gott när jag tog fram blomsprutan för att duscha tomaterna - helt sjukt. Hur i hela friden ska jag orka detta i 365 dagar med två foton i snitt per dag? Hur gör alla andra?

image9
Fatet är från Matteusserien, finns i olika färger.

Ja, även nästa kort krävde en STOR insats från min make. Som ni förstår så bjuder jag här på riktigt gott kaffe i min mugg och visst är Steltontermosen ruskigt snygg. Vi fick den bara så där rakt upp och ner av svärfars. Mer av den varan Tack.

image12
Termosen finns både i blank och matt yta och dessutom i flera olika härliga färger.

Nu är kamerabatteriet helt tomt på energi så det blir till att ladda den i natt. I´ll be back...

Kommentarer
Postat av: Thea

Hihi..ja, vad gör man inte för konsten! Men du, det blev ett riktigt bra kort på tomaterna!

Tack för tipset på present. Ja, de termosarna är riktigt fina, och faktiskt helt i brudparets stil.

Finfina dalahästar du har.

Välkommen till bloggvärlden.

2007-05-07 @ 22:14:23
URL: http://www.theasrum.blogg.se
Postat av: Karin

Ha ha, tur du är föräldraledig nu. Du får ta en dag i veckan och skriva alla inlägg och sen publicera ett varje dag!! Mycket fina bilder. Såg att Hemtex nu sålde kopior av Stelton för 300, 400 kr.

2007-05-08 @ 07:21:55
URL: http://hemochliv.blogg.se
Postat av: Thea

Tack för SNÄLL kommentar hos mig.
You made my day =)!!

Jag looovar att hänga här varje dag =).
Jag lägger en länk till dig hos mig.

Ha det!

2007-05-08 @ 13:16:16
URL: http://www.theasrum.blogg.se
Postat av: tina

Hej..och välkommen till bloggvärlden säjer jag också!!!fina kort du tagit!! Ja du..man blir ganska uttröttad av att blogga ;) men visst är det sååååå roligt!! Här ska jag kika in ofta !!
Ha det gott!!
tina :)

2007-05-08 @ 15:14:34
URL: http://tinaminastina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0