Kuddfodral

Vem var det som sa att det blev så kostsamt att vara barnledig?

Jag tycker jag hittar fynd på fynd mest överallt när jag väl lyckas ta mig ner på stan. Många gånger kollar jag bara vad jag tycker är fint och vips så nästa gång jag är där så är det rea på precis samma sak. Fyndade tex dessa kuddfodral, Spira, på Spets & Ting i Skellefteå.


image56



Det här kuddfodralet som visas nedan( jag har två ) har svärmor sytt. Kaller det för "Skellefte-tyget", då hon som designat tyget kommer därifrån. För Skelleftebor så kanske man ser rondellen på E4:an söder om Skellefteälven och utifrån det kan man räkna ut var Anderstorp och Sunnanå ligger. Kul idé. Jag tror att designaren hade detta som ett examensarbete och så blev det upptäckt och sedan trycktes det och sen rullade det bara på.


image58
Finns att köpa som färdiga kuddfodral eller på metervara hos ex design House eller Haidic Interiör.


Försökter lägga in dessa på länk men datorn hakar upp sig hela tiden och sonen skriker och sliter i mitt byxben. Dags att avrunda.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jättesnygga kuddfodral! Såna skulle jag också vilja ha.

2007-05-14 @ 11:07:47
Postat av: Cina

Jättesnyggt kuddfodral! Tyget av Lotta Glave kan man köpa på www.barntyger.se, åtminstone kunde man det förut!
Ha en fin måndag!

2007-05-14 @ 12:36:41
URL: http://cinamedmera.blogg.se
Postat av: Karin

Jättefina kuddfodral. De blir nog fina i ett nytt hus!

2007-05-14 @ 13:09:15
URL: http://hemochliv.blogg.se
Postat av: MO

Vilken tur du har som ramlar över fynd hela tiden, då är det som roligast att shoppa. Jättesnygga kuddfodral.
Kramar Maria ps, föredrar tjocka bröst, har varken de ena eller de andra hihi, ds

2007-05-14 @ 14:30:59
URL: http://medaljongen.blogg.se
Postat av: tina

Finfina kuddfodral...det är kul att handla , och ännu roligare när man fyndar!! Kul att se!!
Ha det gott!!
Kramkram !!
Tina :)

2007-05-14 @ 17:43:51
URL: http://tinaminastina.blogg.se
Postat av: Liza

Snygga kuddfodral! Besöker alltid Spets och ting när jag är i Skellefteå!! Sedan fikar jag på Lilla Marie!
Kram!
Liza

2007-05-14 @ 21:55:19
URL: http://vardagslycka.blogg.se
Postat av: Anna-Sara

Är alldeles övertygad att maten tog slut pga av att den var så god :-)och skjutsen hem var nog enbart för att de led av "paltkoma", det är väl så man brukar uttrycka sig. Jaja...nu är det sängen som väntar, skönt. ser med spänning fram emot morgondagens inlägg.

2007-05-14 @ 22:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0