Förvaring

Idag har vi en gråmulen dag. I morse spöregnade det så vi fick sätta på oss regnstället alla tre när vi skulle gå till dagis. I afton ska det vara vårfest på förskolan mellan 17.30-19.00. Det kommer att serveras varmkorv, popcorn, fika och karusell för barnen. Jag måste hitta batteriladdaren till kameran för den är helt död för tillfället. Håll tummarna för att det ska vara uppehåll från regnet.

Visst är det trevligt med olika sorters förvaring?. Den här lådan är köpt på Lagerhaus för ett år sedan och den ska placeras i något av barnrummen. Den vita och svarta lådan kommer också därifrån men de har jag haft i säkert 4år. Dom finns i butiken fortfarande. Vissa produkter verkar finnas länge i sortimentet.

image111image112

Jag är ganska nöjd med mig själv att jag fixat få bilderna brevid varanndra - utan hjälp av min man!

Nu ska jag luncha innan sonen vaknar. Återkommer ikväll.

Kommentarer
Postat av: tina

Fina förvaringslådor...sånt får man aldrig för mycket av!!! Här är det också ledsamt väder..kallt,grått och regnigt...hoppas på bättre väder till helgen :) Vad roligt med vårfest...
Ha det gott!!
Kramar!

2007-05-30 @ 21:55:44
URL: http://tinaminastina.blogg.se
Postat av: Karin

Lådor är alltid kul. Fast ibland vet jag inte vad jag ska ha i dem.... Hoppas festen blev lyckad!

2007-05-30 @ 22:10:09
URL: http://hemochliv.blogg.se
Postat av: Anna-Sara

Nice!!

2007-06-01 @ 12:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0