Vad är det jag ser?

Upptäcker en dag att det är något ljust och blankt som ligger i mitt hår. Mitt första gråa hårstrå. Silverfärgat. Det var som sjutton. Ska det börja när man bara är 33 år? Min man tänkte dra bort det men jag är fortfarande lite smått fascinerad av det så det får sitta tills nästa hårklippning.

Detta måste dokumenteras!

image616


Igår ringde våra Stöckevänner och undrade om vi bokat in något vandrarhem inför kommande bröllop i Ö-vik. Vi hade egentligen tänkt åka hem på natten, fast vi hakade på deras alternativ. Känns ganska skönt att inte behöva köra mitt i natten och vem vet om det är otrevligt körväder.

Idag ska jag försöka ta lite advents/julkort. Som jag sagt tidigare så plockas det bara fram lite i år. Ska spara på krutet till nästa jul som jag hoppas kommer att firas hos oss...

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja men vad är ett grått hårstrå på en så i övrigt piffig dam?! Vi åker nog hem efter bröllopet och sover hemma.

2007-12-03 @ 10:15:53
URL: http://hemochliv.blogg.se
Postat av: Malin I

Nej för sjutton. Dra inte bort det!!! Det kommer tillbaka ännu grövre och större. Det säger min syrra som är frisör. Gör som jag, färga över:).

2007-12-03 @ 15:34:57
Postat av: Michaelfreya

very intersting site ..congratulation..

2009-12-08 @ 08:05:49
URL: http://michaelfreya.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0