Jag är tillbaka.

Suget är för stort helt enkelt. Jag måste in och snegla på alla andras bloggar hela tiden så då kan jag ju lika gärna blogga vidare.

Gossen har sovit HELA natten, utan välling. Antingen är han helt utmattad av julen eller så har han kommit in i en ny fas. En bra fas som vi hoppas ska hålla i sig till dess han fyller 18.

Jag kanske redan har visat er sängen vi skulle vilja ha till barnen, men då visar jag den igen.


image656
Om man vitmålar denna så blir den nog fin. Tänkte det skulle vara bra då pappa kommer ner och hjälper oss med husbygget. Då kan han sova i ett rum och barnen i ett annat. Byggherren måste sova gott om han ska orka.

Jag funderar på ett röd/vit-rutigt tyg som överkast eller två röda överkast och ett rutigt tyg som man kan dra för på n liten vajer så det blir en mysig koja.

Vi får se. Det kanske inte blir något alls men man kan ju alltid fantisera.

Ska lägga in ett till inlägg ikväll så ni får se min fina väska jag fick i julklapp. På återseénde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0