Jag är inte tillbaka på bloggen, bara en tväris

Måste bara informera alla besökande att vi kommer att ta byggärdendet vidare till Länsstyrelsen.
Vårat sista hopp.

Julen har varit lugn och skön. Mycket korv och köttbullar blir det samt en hel del paket. Kommer hem till Umeå i morgon, så då tror jag det finns lite inspiration att lägga in en bild eller två. Vi har fått mycket fint (min man tycker inte han fick så mycket "killigt" i år), jag tycker vi fick de mest perfekta saker, bara sånt vi behöver =)

image655

Hoppas ni andra haft en bra jul med.


Kommentarer
Postat av: Hilajn

Härligt julbord:)

2007-12-26 @ 10:42:41
URL: http://hilajns.blogg.se
Postat av: Magdalena

God fortsättning på er...
...har inte helt koll på svängarna i byggbranschen men om ni skulle byta hustyp som är de där cm kortare går kommunen med på bygglov då?? Hoppas allt löser sig för er
Håller tummarna för bygglov men SNÄLLA fortsätt blogga, det är en glädje att titta in här

Magdalena

2007-12-26 @ 22:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0