Adventljusstakar i olika modeller

Tänkte visa mina adventljusstakar åtminstone tre av dem. Den absolut snyggaste sparar jag till nästa jul för er som orkar hänga kvar till dess.

Den här svart är den finaste jag har framme just nu. Den har jag ärvt av farmor. Ganska ståtlig stake.

image634


Andra modellen har hängt med länge. Passar fint i köket.

image635


Sist men inte minst. Dottern måste ju lite mysigt i fönstret med. Skulle kunna tänka mig att måla den helt röd, men den duger för tillfället och jäntan är nöjd och glad.

image636

Det var det!

Jag har bara fem arbetspass kvar innan jag har tre veckors mammaledigt över jul och nyår. Så ruskigt skönt det ska bli. Har dessutom bara en julklapp oköpt. Ännu skönare känsla.

Idag har vi också bakat pepparkakor men klockan är så mycket att det får bli morgondagens inlägg.

Kommentarer
Postat av: MO

Vad skönt med lite ledighet med familjen. Du är duktig som snart är klar med alla klapparna, jag tycker jag är ganska klar men inte om jag jämför med dig.....Den svarta staken var verkligen ståtlig, kram

2007-12-10 @ 14:55:23
URL: http://medaljongen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0