- Carola, du får mig att börja gråta

Såg igår på kanal 4:as program där man fick följa Carola under sin skivinspelning i Betlehem (vilken gratisreklam för skivan!). Carola kan fortfarande inte prata utan att det låter rätt så fjantig, men sjunga kan hon. För det mesta låter det bra också.

På TV sjöng hon en jättekort snutt på en sång och man såg hur berörd hon blev. Jag skyller på hormonerna, men mina tårar sprutade ur tårkanalerna och forsade  nerför kinderna. Nu gör jag reklam för skivan vare sig det är lagligt eller inte.

image619


Jag hittade direkt den låt jag hörde en snutt av. Åh, vad jag har flännat i kväll. Om och om igen.

KÖP SKIVAN!
Har du dålig ekonomi - Önska dig den i julklapp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0