Sommaren är kort

image423

Det verkar ha regnat i natt men nu skiner solen igen. Barnen är på dagis. Tanken var att jag skulle sitta och läsa en bok i någon vrå medan lillebror skolas in, men vi kom fram till att vi bor så nära så jag fick gå hem istället. Tur - för jag läser ju inte ens böcker! Nu väntar jag på att klockan ska bli 11.00. Då ska lillebror hem. Storasyster får stanna lite längre annars blir hon på dåligt humör.

Visst känns det som att sommaren börjar ta slut? Inte känns det helt rätt att fara till badstranden fast det är varmt ute. Dagen efter vi hade gift oss (25/8) så tog vi vårt sista dopp i stugan. Sen kom hösten med blixtfart. Nu var det ju några år sedan. Känns inte alls aktuellt denna sommar.

"Crayzy Daisy" får ta det lugnt ett år inna hon planteras i jorden igen...

image424


Ha en fortsatt trevlig dag allihopa - nu ska jag röja undan lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0