Jag vill shoppa...

...men det är ju bäst att vänta tills vi har ett hus att sätta sakerna i. Jag tycker jag hittar så mycket fint nuförtiden. Tyger, möbler och anna inredning. Förmodligen är det för att jag längtar så tills vi får ett hus.

Sist vi var på IKEA så tittade vi på soffor och en våningssäng till dottern. Soffan från IKEA skulle passa bra till allrummet.
image422

Våningssängen har visst försvunnit ur sortimentet. Min vanliga otur. Så fort jag hittat nåt så tycks det ha utgått. Jag får väl be pappa göra en =)

Just nu badar gossen och storasyster ser på Bollis. Snart ska det nattas så de orkar med dagis i morgon. Inskolningen idag för lillebror gick strålande. Jag hoppas det är Sommartorpet kl 20.00 så man har nåt att se framemot. Maken är med lärarkollegiet på kursdag så jag blir solokvist ikväll.

Jag har en utmaning på G. Thea (Theas blogg) har antagit utmaningen. Tufft, med tanke på att upplägget är oklart. Jag måste sätta en titel på utmaningen men kommer inte på nåt underfundigt just nu. Får återkomma gällande detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0