Brist på tid och ork

Ursäkta att jag inte bloggat på ett dygn eller två. Jag förmodar ni har saknat mig nåt så fruktansvärt!

Maken är magsjuk ( kräkts halva natten) och barnen är jättelösa i magen. Har knappt sovit de två sista dygnen. Trotsade gubbens magsjuka och gick iväg till jobbet. Gick hem från jobbet kl 10.30 för att försäkra mig om att barnen fått nåt i magen och för att gubben var likblek då jag gick imorse. Själv är jag bara psykologiskt magsjuk! Man har alla magsjukasymptom som finns fast de ger sig inte riktigt till känna fullt ut.

Den röda hinken finns till hands utifallatt!
image399

Tack och lov att jag är ledig i morgon. Ska jobba till helgen. 

I måndags afton kom våra blivande husgrannar förbi. Mycket trevliga människor i samma ålder som vi. De stannade i hela tre timmar och ändå har vi  inget grannemedgivande påskrivet ännu - attans!  Ena grannen ville först få kolla upp hur möjligheterna för dem att placera sitt garage. Man kan alltså säga att vi fortfarande trampar på samma ställe. Vi hoppas det löser sig så fort som möjligt. Vi tänker vara positiva tills det blir stopp! det känns ju bra att de var trevliga i alla fall =)

Kommentarer
Postat av: Julia

ååh, stackars lilla er, hoppas ni blir pigga och är på benen snart igen. krya på er.
kraaaamar

2007-08-01 @ 18:20:44
URL: http://juliasmusikochfoto.blogg.se
Postat av: Karin

Krya på er!

2007-08-01 @ 18:22:44
URL: http://hemochliv.blogg.se
Postat av: Anna-Sara

Krya på er! Kämpa på! och lycka till med grannemedgivandet.
Kram på er

2007-08-01 @ 20:25:59
Postat av: Thea

Krya på er!!!!
Lycka till med medgivandet.

2007-08-01 @ 22:29:22
URL: http://www.theasrum.blogg.se
Postat av: maria

Hoppas du slipper magsjuka för vad vore jobbet utan dig i helgen. En liten historia från när även våran familj var drabbad av magsjuka " Jag befann mig på toan som man ju ofta gör vid denna sjukdom. Då kommer sonen in ca 3år då och säger samtidigt som han stryker mig över kinden- kräk lite till så känns det bättre sen mamma! Härligt med nån som hade empati för mig för oftast är det ju bara att bita ihop som mamma och bära kräk hinkar hit och dit,bädda rent i sängar o starta en tvättmaskin ,hämta nått drickbart mellan ens egna kräk vändor!!!!!...kramis

2007-08-02 @ 23:00:15
Postat av: Madszainab

Excellently, interesting and educational work! Your homepage looks really good and gives great information! Greetings from me! greetings

2008-11-28 @ 10:51:29
URL: http://madszainab.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0