Våren är här

Änligen är snön borta och man får börja njuta av solen. Mindre njutbart är pollen, men det får man gratis som bonus!
 
Vi har börjat bygga på en soffa som ska stå i växthuset. En enklare variant men som förhoppningsvis fyller sin funktion. På denna soffa ska jag ta mig små vilopauser. Jag kan ha lite svårt för att vila länge, men ändå - det ska bli väldigt skönt!
 
 
 
 
Jag fixar inte att bygga soffa helt på egen hand så jag låter min man hjälpa till. Han kan vara lite trögstartad i början men sen är han som ett ånglok. Nu är den snart klar, lite vit färg bara så har vi gjort sommarens första projekt klart. 
 
Sen ska vi göra en liten bänk till växthuset så jag kan ställa in lite blommor och annat pynt. Bara roligheter!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0