Nya ringar

Jag har ganska tråkiga vigselringar. La varken ner direkt mycket tid eller pengar på dem för jag tänkte att jag kanske skulle vilja byta någon gång framöver.
 
Under alla mina år på sjukhuset så har jag ju heller aldrig kunnat ha ringar på mig. Nu kan jag ju faktisk det!
 

Har en väninna som gillar att jobba med silver och former. Hon har fått i uppdrag att göra en förlovningsring och en "vigselring" till mig. Enkel design men samtidigt nåt som syns på fingret.
 
Här kommer en tjuvtitt på ringarna. Opolerade och inte helt klara att använda. En bred ring och en smal med en skål.
 
 
Ska bli så kul att få se dem glansiga och tillfixade.

Kommentarer
Postat av: jag

är det Maria Hedström som är den duktiga väninnan?

2013-06-11 @ 19:49:16
Postat av: Anonym

Japp! Dom blev superfine, nu är dom putsade och klara för att användas.

2013-06-14 @ 21:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0