Monday monday

Veckans första dag. Jag har varit hemma med jäntan som hostat. Har torkat listerna i huset, dammtorkat och skurat lite här och där och där det var länge sen man gjort det ordentligt, typ bakom sofforna! Urtrist men känns skönt när det är gjort.
 
 
Lilleman har tappat en tand. Stoooort! Det var ett tag sen, men det var en stor händelse i hans 6-åriga liv. Det var med skräckblandad förtjusning som den tappades. Gråt och skratt  om vartannat.
 
 
 
Kaminen är ständigt igång. Alltid lika värmande och mysig. Det går ved som bara den.
 
 
 
Jag har precis kommit hem från ett fyspass. Bra start på veckan. På fredag ska jag och en kompis se Twilight och på lördag åker vi till Ö-vik och badar ( och hälsar på kompisar). Har alltså bara fyra dagar på mig att svettas ordentligt!
 
Nu är det tandborstning som gäller, barnen ska bums i säng!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0