Det tar sig

Hann inte med något pass på IKSU idag men istället så sprang jag på löpbandet, gjorde lite armhävningar, situps och plankan. Löpning är inte det jag tycker är roligast men det känns kul att det inte går lika segt som första gångerna jag sprang i alla fall. Det tar sig faktiskt!
 


Snart ska vi till Familjen Norells på middag. Det blir säkerligen både gott och mycket trevligt. 
 
Farsdag ä det också. Vi har ätit grillkorv med bröd och tårta - vi firar på en precis lagom nivå tycker jag! I morgon är det måndag igen, helgerna går fort som tusan. Laddar redan nu för veckans bästa pass - Fysträningen...

Kommentarer
Postat av: Karin

Plankan den är bra den!

2012-11-14 @ 19:32:42
URL: http://hemochliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0