Värme inne & skitkallt ute

Minusgrader i morse, sicket elände. Höll på att frysa ihjäl när jag tog min elcykel till jobbet och då var det bara minus 4 grader! Nu är jag så less på kylan och snön att minsta minusgrad får mig att frysa längs ryggmärgen.

Tur jag har ungarna som håller mig varm.

Lilleman fyller snart 6 år, har återfått sin korta frisyr och har ett humör som är ganska svängande - antigen som en solstråle eller som ett åskmoln. Förstnämda är såklart mer uppskattat.






För att få lite variation i köket så byts "smådukarna" ut med jämna mellanrum. Här är en kökshanduk från Pappelina. Ljusstaken från IKEA och tullisar som kämpar för att stå upprätta ett tag till.




Nu ska jag trösta en ledsen lilleman, fixa lite sprattelvatten och sen sjunka ner i soffan. Bara två dagar kvar till helg...


Kommentarer
Postat av: Karin

Gärna, direkt smultronstället har öppnat när nu det är?

2012-03-16 @ 22:28:25
URL: http://hemochliv.blogg.se/
Postat av: Karin

Det blir bra. Hoppas det har smält undan mycket då så man kan kika ordentligt.

2012-03-18 @ 13:42:02
URL: http://hemochliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0