Uppdatering

Jag tror det är vintern som får mig att sluta blogga. Vad jag är less snön som aldrig tar slut. Varför bor man inte längre söderut! Nåväl.

Så vad har vi gjort sista tiden (förrutom skottat)? Vi har firat jäntan som fyllt 8, vi har varit i Ö-vik i helgen på paradisbadet och sen sovit över hos våra vänner. Jag har kommit igång med träningen igen, vilket känns väldigt skönt, jag har gått ner lite i tid så jag kan vara hemma med lilleman innan han blir för stor! Slalom har vi också åkt.

Många gillar vintern. Det gör inte jag. Jag bara längtar tills jag får se om mina rabatter har överlevt och tills jag får lägga mig i hammocken och dra en filt över mig.






Har precis skottat uppfarten. Det här lämnade jag, armarna var på tok för trötta. Det får bli morgondagens pass eller kanske senare ikväll. Nu ska jag vila ut i soffan och se på TV.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0