Marimekko

Äntligen har jag fixat tyget från Marimekko som jag suktat efter en längre tid. Nu är det gamla "hustyget" nerplockat och kommer att pryda min systers vägg istället.

Nu när vi satt upp en lampa med bra belysning över bordet så ska lampan i hörnet bort. Den har hängt med på tok för länge!




Idag fick jag också en ljuslykta från Village av min mor. Har tittat på den så många gånger men inte köpt den. Nu får den stå på köksbordet, blå och fin och sprida värme när det börjar skymma ute.




Fredagkväll. OS maler på hela tiden på alla kanaler. Jag är svinless. Nu ska ungarna stoppas ner i sängen och sen ska många ljus tändas så att fredagsmys-känslan infinner sig. Vi har börjat smyga igång braskaminen också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0