Söndagsaktiviteter

Idag har Lilla Barnkören sjungit nere på Vasakyrkan. De lät ovanligt bra. Jag var som vanligt lite rödblommig om kinderna innan allt var över.

Jäntan tog med sig en kompis hem efteråt och sen var vi bortbjudna till hennes familj på middag. Så gott och så trevligt, som vanligt när vi träffas.

På vägen hem körde vi och hämtade upp en tårta som vi vunnit vid en utlottning. Den var nåt i hästväg, eller rättare sagt i drakväg!



Utan att överdriva så är vi proppmätta och lite därtill.

I morgon börjar veckan om igen. Gör ingenting för veckan därpå, 1:a Maj närmare bestämt så ska jag och min käre vän åka till IKEA. Jag vill att dagarna ska flyga fram.

Idag har solen lyst också, mer av den varan tack så vi får vår här i norr.

Kommentarer
Postat av: Kristina

så det var ni som skulle ha S fina tårta. Döläcker. Hoppas den var lika god som den ser ut. Ha så supertrevligt när ni far till Ikea blir riktigt avis Kram

2012-04-23 @ 18:27:45
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0