Fredagsmiddag

Idag har vi gjort pizza till middag. Gott var det och massor finns kvar att stoppa ner i matlådor.




Jäntan är krasslig, fick hämta henne på skolan vid kl 10, mycket TV har det blivit idag. I morgon ska vi åka och beställa en kamin som ska installeras i vardasgrummet i höst. Barnen ska stanna hos morfars ända till tisdag.

Jag ska åka till Örebro på söndag med några kollegor, flyg och tåg på samma dag - jag kommer att vara slut i både kropp & själ. Gillar ingetdera, håller mig helst till cykel eller bil.

Har fått tre stycken buskar av min väninna, de ska också grävas ner under helgen men ikväll blir det slappa i soffan, kanske en film...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0