Vad har hänt sista tiden?

Tja, inte så jättemycket. Jag har bara inte haft lust att blogga.

Har haft ganska mycket på jobbet sista veckorna, bra dagar men full rull rulle som vi brukar kalla det. Jag har opererat bort en muskelknuta i magen förra veckan så nu är jag sjukskriven till den 22/11. Dagen har tillbringats i TV-soffan och framför datorn, orken har inte riktigt kommit tillbaks ännu.

Idag fick jag en bukett från mina kollegor - Tack alla, den föll mig precis i smaken.




Vi har installerat en kamin i vardagsrummet - mysfaktorn är total och värmen underbar.
Pillasterhyllan har blivit vitmålad och några tavlor har fått byta plats.




Nu är det dags för lite sen middag och sen blir det att se Bolibompa med ungarna. Tänkte göra lite Etiopisk pepparsås i kväll. Länge sen vi åt det så det ska bli mycket gott.


Kommentarer
Postat av: Linda

Visst fyller du år idag? Grattis.. Krya på dig, ser fram emot din återkomst på jobbet.

2011-10-25 @ 21:14:22
URL: http://hem-langtan.blogspot.com
Postat av: Maggis

Grattis Anna! Jag är på jobbet och har änligen lite lugnt och då kollar jag in dig! Vad fint ni gör.....

2011-10-25 @ 23:44:02
Postat av: Maggis

Är på jobbet och har det änligen lite lugnt och då kollar jag in dig! Vad fint ni gör och grattis!

2011-10-25 @ 23:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0