Drömmar av glas

Jag har bytt väg, ändrat riktning eller börjat tänka om. Kalla det vad man vill men utehuset som jag tidigare suktat efter är för tillfället ute ur min hjärna. I stället har jag börjat tänka växthus.


Det blir precis lika svårt att få in det på tomten men det kanske ser nättare ut.



Dörröppningen skulle vara på långsidan, det skulle inte användas till odling utan som ett uterum. Jag tror vi skulle klara oss alldeles utmärkt på 12 kvm.

Jag fortsätter drömma i min ensamhet (maken är inte riktigt lika på) tills jag har något annat att fantisera om...




Kommentarer
Postat av: birsan

Det kostar ingenting att drömma och så är det ju så kul!

2011-07-05 @ 00:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0