Lördag!

Underbara lördag. I morgon söndag, den dagen på veckan som jag inte alls är så förtjust i. Men än är det lördag och jag njuter i denna stund.

Jag och ungarna har sett Prinsessan & grodan, ätit lite godis och chips. Mysigt! Maken har varit borta hela dagen och fiskat och kommer inte hem förrän sent.


Idag har jag grävt och flyttat sten. Ena pallkragen är full med jordgubbsplantor, har fått av grannen och av min väninna i Holmsund.






Morgondagen grävprojekt blir det här. Vi har satt upp ett armeringsnät på väggen. Det ska målas med falufärg. Sen blir det en enkel rabatt nedanför. Måste införskaffa mer jord. Inte kommer man långt på en säck eller två!



Nu ska jag koppla av framför Tv´n...


Kommentarer
Postat av: birsan

Vad fint du gör Anna! Och flitig är du! Hoppas ni får skörda några jordgubbar nästa sommar.

2011-08-21 @ 10:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0