Jag gräver

Har tänkt expandera min rabatt vid altanen. Jobbigt att gräva, svettig och smutsig innan jag blev klar men nu är det gjort och den är fylld med jord så det ska gå fort att trycka ner lite fler växter innan vintern. Sen blir det att komplettera ytterligare till nästa sommar.



Hann inte ta kort innan det blev mörkt men det syns ju ändå hur det ska bli.


Nästa grävprojekt blir på kortsidan av huset. Där har vi satt upp en klätterspaljé som ska målas med falufärg. Visar bild på detta vid ett senare tillfälle.


Jäntan har tagit ett kort som hon är så nöjd med och jag har lovat att lägga in det på bloggen...


(Foto: Lilljäntan)

Den Grekiska vädden har verkligen tagit fart i år. Jag måste nog förlänga den här rabatten också.




Kommentarer
Postat av: Rosi

Hejsan!

Jag kommer från Luleå och brukar läsa din blogg.

Ni hade gjort ett sånt fin staket på er altan och vi är på gång att sätta nytt räcke på vår bro. Liggande ribbor tycker jag är jättesnyggt men har undrat vilken storlek man ska välja. Jag undrar alltså vilka mått ni har på era ribbor?

Mvh Rosi



2011-08-25 @ 20:11:11
URL: http:// www.funnyhowtimeslipsaway.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad kul att du gillade vårat altanräcke. jag tar mig inte in på din blogg så jag svarar här. Ribborna är 45X45mm och så har vi 45 mm mellanrum. Lycka till =)

2011-09-07 @ 21:54:26
URL: http://mittlillabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0