Våren är här

Våren smyger sig sakta men säkert fram här i Norrland. Jag önskar att det kunde gå lite fortare bara.

Jag och ungarna har sått lite blomfrön och tro det eller ej, men det börjar komma så rangliga gröna saker upp ur jorden.




Altanen har vi jobbat med också. En massa snö från taket har legat som en tjock korv - nu är det snart borta...




Det sista jag gör innan jag släcker min sänglampa är att titta igenom trädgårdsboken. Jag blir lika inspirerad varenda gång - och lika trött!




Ungefär så ser dagarna ut. Nu väntar snart ett påsklov, bara två arbetspass kvar - Härligt!


Kommentarer
Postat av: Elin

Vad skönt att snön äntligen smälter bort!

2011-04-18 @ 21:13:53
URL: http://elinunleashed.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0