Sommarstugan i Sjöbosand

Vi har tillbringat några dagar i mina föräldrars sommarstuga en bit utanför Skellefteå. Vädret har för det mesta varit väldigt fint och ungarna har badat från morgon till sena kvällen.

Vi har träffat våra vänner i Örviken, grillat, metat aborre, sett TV och njutit av ledigheten. Den enda skillnaden från vårat ganska normala liv är att vi har haft hand om mina föräldrars hund också. Han har nu fått följa med hem till Umeå i väntan på att de rätta ägarna ska komma hem från Skåne.

Nu kommer det ett sjok med foton från stugan. Jag skippar text till för jag orkar inte!












Klockan är närmare 20.00 och ungarna är fortfarande två blötdjur. I går var det 24 grader i vattnet - rätt så nice!



...men som jag brukar säga;
- Borta bra men hemma bäst!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0