Mera spröjs

Alla spröjs är på plats. Nu kommer lite bilder från baksidan och vardagsrummet.


Det börjar skymma ute så jag fick skynda mig att fota.




En bild när det blivit ännu mörkare...




...och så en närbild på vardagsrummsfönstren.




Innifrån ser det ut så här. Vi har köpt en lampa som skall sättas upp i fönstret som sitter till höger om altandörren.




Sen skruvade vi ihop TV-bänken igår kväll. Det blev mycket fräschare än tidigare. Blomman har jag ställt dit så det blir lite grönska men den hör egentligen hemma i förnstret. 






Vi funderar på att vitmåla högtalarna. Jag var ganska säker innan men dom blev inte lika klumpiga när bänken blev vit istället för björkfärgad.

Nu ska vi hämta jäntan som fick följa med en kompis hem efter gudtjänsten. Bråttom, bråttom.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Wow, vilken skillnad. Det blev otroligt fint...!

2009-11-02 @ 19:34:29
Postat av: HUSnrNIO

Vilken skillnad det blir på huset. Snyggt!

2009-11-03 @ 10:32:25
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: kattis

Men guuuud så snyggt!!!!! Ni börjar inte bli less på er ytterdörr, säljes kanske snart till högstbjudande???

Kram på er!

2009-11-03 @ 13:44:32
URL: http://onyinredning.blogg.se/
Postat av: Anna-Sara

Supernajs! Bra beslut! Hälsa familjen

2009-11-03 @ 17:39:09
Postat av: Anonym

Vad fint det blev med både tv-bänken och spröjsen!

2009-11-06 @ 20:02:23
URL: http://elinunleashed.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0