Mjukt möter hårt

Blommorna har fått sig ett uppsving. Jag ska bara köpa lite extra näring åt dem så dom håller länge. Mamma och jag planerade om dem och nu ser det riktigt trevligt ut i zinkhinken och baljan.






Altanbygget har gott fantastiskt fort och den är precis som jag hade tänkt den. Vädret har varit svängande soligt, svalt och gansla bra för två som arbetar som galningar. Jag tror knappt att dom hunnit andas ordentligt.




Vi kommer att ha dans varje lördag på våran altan - så stor känns den. Blir bra att man rymms många om man vill.



Mera bilder kommer. Jag kan i alla fall meddela att den är färdigbyggd. Nice!

Kommentarer
Postat av: Linda

Det ser ut att bli superfint. Där kan ni ha härliga grillkvällar. Fint att det blev lite form och inte bara en "vanlig" rektangulär altan.



Ha en toppendag, solen skiner och Im lovin it./Linda

2009-06-18 @ 08:20:50
URL: http://hem-langtan.blogspot.com
Postat av: Cissi

Vilken stor och härlig altan ni bygger. Trevlig midsommar!

Kram Cissi

2009-06-18 @ 12:04:38
URL: http://giraffhus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0