Dagens inköp

Idag har jag köpt handtag till innerdörrarna och förrådsdörren - gjorde ett fynd enligt min åsikt.. Jag har också köpt "hussiffror" i två storlekar. Nu är kameran kvar i huset så jag får visa bilderna i morgonkväll.

Jo, maken har också försökt sätta fast entréhandtaget (visade sig vara ganska knepigt), kommer att bli helsnyggt. Han har också satt fast ett handtag på innerdörren - han säger det blit bra och jag får titta på resultatet i morgon. Har jag sagt att tapeterna är beställda? Det är dom i alla fall.

Bilden på handtaget till ytterdörrarna gick ej kopiera så ni får trycka på länken och titta på "Amsterdam"

http://www.snickarper.se/sv/Sortiment/Glas-och-trycken/Trycken/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0