Påsken är här, men var är min kamera?

Idag har jag flyttat dotterns säng till lillemans rum. Nu åker spjälsängen ut. Projektet var tyngre än väntat och jag gör inte om samma flyttprocedur en gång till på egen hand.

Efter middagen ska vi hämta en annan säng till dottern. Den har pappa gjort och ska vitmålas så småningom.

Lite påskpynt har vi också plockat fram.

DET VAR HÄR BILDERNA SKULLE IN, MEN KARLSLOKEN HAR GLÖMT KAMERAN I HOLMSUND!

Så kul blev det här inlägget. Jag har hittat en ny bloggare. Titta in till henne så hon blir lite inspirerad...

Stadsbrud goes housewife

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för bloggtipset, där ska jag kika in. Kram Sandra

2008-03-19 @ 17:46:18
URL: http://tjohalia.se
Postat av: The Housewife herself

Tack för reklamen... nu har jag kommit igång.. det är som en drog... men skojigt! Vi ses i morgon...! // Maria

2008-03-20 @ 00:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0