Simon & Tomas - inte David

Har aldrig kunnat komma ihåg vad dessa inredare heter och jag tycker knappt det är värt att lägga på minnet heller.
Känner ett starkt behov av att få uttrycka mina känslor för deras sätt att inreda, prata och så den där ättriga lilla byrackan som verkar allt annat än trevlig. "Don´t touch the dog". Skulle då aldrig falla mig varken i tanke eller handling att röra hundskrället som ger ett mycket osympatiskt intryck.

image695

Jag har nog aldrig tyckt att deras design har varit lyckad. Kanske beror på att jag inte är så förtjust i lila, silver, plommonfägat och mörka nyanser. Jag kan för mitt liv inte fatta var de har utbildat sig.

Vad jag kunde se skulle nästa makeover ske i ett äldre hus med mer lantlig stil. Ja, man måste ju se det och hoppas på det bästa.

Kommentarer
Postat av: Paulrita

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2009-05-19 @ 10:49:11
URL: http://paulrita.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0