Konst på vår vägg

Jag har börjat fundera på var jag ska sätta upp tavlorna i vårat nya hus. Några kommer inte att komma upp överhuvudtaget. Förmodligen lörns det inte planera tavlorna redan nu men jag har inte mycket annat att göra idag, så jag njuter av tanken.

Den här tavlan har en Skelleftbo målat. Hon heter Aino Backlund. Jag är egentligen ingen guldramsfantast men just på den här hjortontavlan, med ett mygg på toppen tycker jag funkar utmärkt i en guldram.

image724

(Lite skuggbilder kom visst med på kortet)

Den här tavlan kommer att få sitta i vardagsrummet. Den får hänga lite avskilt från de andra då den har ett guldigt tema. Kanske den skulle passa i hallen också. Måste nog ta fram planritningen.

Kommentarer
Postat av: Mandy Patinkin

Uno straise Qatro single sais, thanx

2009-04-23 @ 11:28:58
URL: http://mandy-patinkin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0