Dramatisk morgon

Snoriga ungar och en ännu mer snorig mamma skyndade iväg till dagis kl 09.00. När jag är på väg från dagis så drar jäntan min iväg med barnvagnen trots förbud från mor sin och så var olyckan framme. lilleman satt såklart inte i vagnen i det läget.

Vagnen börjar rulla för fort och glider på sniskan så att den tippar. Jäntan hamnar såklart under vagnen in i skogen och tårarna rinner. Det som inte dödar härdar, brukar jag säga men det kan man ju inte säga till barn!

Nu sitter jag här och känner mig som en hårdhudad morsa och kan inte riktigt säga om det känns bra eller ej. Och snorig är jag också.

image708

Kommentarer
Postat av: Johanna

Krya på er, allihopa :) Ha en bra dag!

2008-02-15 @ 10:57:12
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/
Postat av: Reneamna

Wonderful and informative web site. I used information from this site its great.

2009-01-16 @ 16:56:13
URL: http://reneamna.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0