Nu vet jag hur datorn funkar igen

Jag kan ju inte sitta uppe hela natten och blogga då jag äntligen lärt mig hur datorn funkar igen. Jag måste dock få slänga in några bilder till er som väntar på inlägg.


Har köpt ett par hissgardiner på Hemtex som sitter i vårat sovrum. Blev jättebra tycker jag. Resultatet kommer så småningom.




Tvättstugan har fått sig ett uppsving. Så här såg den ut till en början. Vi satte ett köksskåp från IKEA på väggen och förstod ganska fort att det skulle rymmas ett till. Detta är på plats (sen flera veckor ska tilläggas) och även arbetsbänken sitter stadigt. 



Lilleman är lika glada som oss att vi äntligen fått en egen tvättmaskin.

Jag ska ta mera kort så ni får se resultatet...

Kommentarer
Postat av: Therese

Jaaa, det är ju lite jobbigt utan tvättmaskin ;)

2008-12-10 @ 18:15:39
URL: http://onlythereseolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0