Syjuntan

Syjuntan dvs mina gamla sköterskekollegor var på besök ikväll. Trevligt som vanligt. Egentligen var tanken att vi skulle träffas hos en "blivande kollega" men hon fick förhinder i sista minuten så då blev det hos mig istället. Tur som var hade en av brudarna bakat en paj så jag behövde bara koka kaffet! Nu ska disken undan och sedan ska jag njuta en stund av tystnaden, framför TV´n. Min man är på skolresa och kommer hem först i morgon afton.

Just innan denna trevliga junta skulle till att fika ringde mor min och funderade på plastmattor. Hon var lite sugen på att beställa. Jag har tänkt ha en matta i hallen som är 150 cm lång. Men som allt annat jag vill ha till vårat hus har den gått ur sortimentet. "Pappelina" kommer inte att göra den kortaste längden enl mor.

image482

Min vanliga otur. Jag tror jag måste maila dem och höra så detta verkligen stämmer.

Den här mattan är väldigt fräsch tycker jag. Finns i olika färger.


Kommentarer
Postat av: Kicki Nyman

Ja tack för igår. Det är så himla tevrligt och jag är så glad att ha så goa vänner som ni.
Jag har också funderat länge på denna pappelina men jag tror på svart och vit för att det ska funka till så många gardiner som möjligt.Min papelina jag har nu är ju rosa och röd och vi tm stjärnor.
Började du tänka på underkläder när du var med oss eftersom den länkades?
hA EN SKÖN HELG
kICKI

2007-09-14 @ 11:51:16
Postat av: Karin

Synd! Kanske de kommer med några andra snygga?

2007-09-14 @ 12:26:55
URL: http://hemochliv.blogg.se
Postat av: Anna

Kicki: Vaddå underkläder, jag förstår inte?

2007-09-14 @ 13:03:47
URL: http://mittlillabo.blogg.se
Postat av: Susihus

De har säkert något annat supersnyggt som du kan falla för. Go helg!

2007-09-14 @ 22:22:54
URL: http://susihus.blogg.se
Postat av: Olavnelly

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

2008-12-04 @ 11:50:33
URL: http://olavnelly.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0