Lunchdags

Nu kurrar magen och jag ser att klockan närmar sig lunch. Det blir korv med bröd, sen måste jag göra ett superryck i hemmet. Till helgen får vi finbesök från Ö-vik. Det är ju som lättast att passa på med städet då ena barnet är på dagis och den andra sover.

I eftermiddag ska vi promenera till biblioteket. Vi lånar alltid fyra böcker så man kommer ihåg hur många man ska leta i bokhyllan. Bibliotekarien, en man i 30-årsåldern, har så vansinnigt vackra ögon och är så väldigt trevlig när vi kommer. Kanske värt att dra på lite extra mascara och lite glittrig ögonskugga.
Nej, jag få nöja mig med det jag har - i slutändan är han ändå det bästa.

Smaklig måltid.


image43

Självklart är bilden arrangerad!

Kommentarer
Postat av: Karin

Självklart är bilden arrangerad, du är kul du! Måste äta lunch nu med. Sonen bara skriker och skriker..... Tänder?

2007-05-10 @ 12:15:10
URL: http://hemochliv.blogg.se
Postat av: tina

Maten på bilden( den arrangerade hihi ) såg god ut!! Nu blev jag hungrig...
Var besöket på bibilioteket trevligt..eller jag menar lånade ni några böcker ? ;)
Ha det gott !!
Kram tina :)

2007-05-10 @ 15:16:12
URL: http://tinaminastina.blogg.se
Postat av: tina

Såg din kommentar hos mej...ja att gå eller springa av sej lite ilska eller när man är ledsen hjälper.. hur i hela friden kan dom höja priserna på tomter såååå...???Min blogg var trög i början vad gäller besökarna...men du kommer att få många besökare tro mej, gillar verkligen det du skriver och visar!!!
Storkramen!!!
Tina :)

2007-05-10 @ 19:55:42
URL: http://tinaminastina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0