Kul med tapeter

Det finns verkligen hur mycket tapeter som helst att finna på nätet. En del i Svensson-prisklass och en del för de förmögna typerna. Andra kategorin är jag :). Jag har fastnat för tre barntapeter på Sandbergs Tapeter och tror att dessa skulle bli fräscha som fondvägg runt fönstren i barnrummen.


image127                    image128                   image129



Det skulle ha varit bra med en kant runt tapeterna men ni kan ju kolla själv på deras hemsida om ni vill.
Vill man ha lite randig fondvägg eller många moln kan man kolla på Borosans tapeter. En väninna till mig behöver lite färg i lekstugan och dessa kanske skulle bli fina mot en vit panelvägg.


image130                 image132                 image131

image133                 image134                 image135

Jaha, det var lite tapeter i afton som gällde. I morgon ska vi ner på stan och framkalla lite bilder. Båda CF-korten är fulla så varje gång jag tagit ett kort till bloggen så har jag måsta lägga in det på datorn och sedan radera det från kortet. Hoppas aftonens inlägg var till belåtenhet.

Kommentarer
Postat av: Linda

Det blir nog jätte fint,, själv har jag tänkt ha boråstapeter dom beige med moln som fond till gossen när han ska få ett eget rum (när det nu blir). Är total insnöad på allt med moln..
Ha det gott..

2007-05-31 @ 23:31:31
URL: http://frularsson.blogg.se
Postat av: Karin

Jag tycker Boråstapeters barnkollektion är jättemysig och betydligt billigare än Sandbergs vilket är ett litet plus!

2007-06-01 @ 10:15:08
URL: http://hemochliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0