Härliga färger

Igår åt vi lax och potatis till middag. Provade en ny rätt från ICA´s receptblad som finns utanför affären. Det blev inte så gott som jag trodde det skulle bli. I vanliga fall brukar jag spara recepten i min Marimekkopärm men denna gång åker det i soptunnan. Pärmen är en färgklick i köket. Min är förhållandevis lätt pga av mitt än så länge svala intresse för matlagning. Har aldrig gjort tex plättar ( stora runda i stekpanna, kallas säkert för tunnpannkaka av många). Det är en delikatess som vi äter hos min mamma. Hela smeten brukar gå åt.

Vi har försökt att laga en ny rätt varje vecka och det går ganska bra. Jag utgår från ICA´s recept och de är både enkla och oftast väldigt goda.
image70

Den här pärmen finn i olika färger, alla jättefina.


Kommentarer
Postat av: Albertalvilde

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

2010-05-11 @ 12:51:39
URL: http://albertalvilde.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0