Äntligen fredag

Så har helgen kommit tillbaka. Idag blir en riktig städardag. Trist men nödvändigt.. Vi kommer att ta det lugnt ikväll, kanske hyra en film och poppa lite popcorn. Någon som kan rekomendera nåt bra. Inte för djup eller obehaglig!
Sisiat filmen vi såg var "Brokeback Mountin " . Två cowboys som försökte leva ett normalt familjeliv fast de i själva verket var homosexuella. En lugn film och ganska gripande. Lite för lång bara.

Min man har tagit kortet nedan, han är ganska ofta fotografen, och jag tycker han fick till den mysiga känslan av levande ljus, lite myspys helt enkelt. Kruka och ljushållare kommer från Cult Design löparen är från Almedahls. Båda har så många fina saker. Jag skulle gärna vilja ha Cult Designs nya ljushållare, (heter det ljusstakar eller?) som heter Carl Von Linné. Jätte somriga och fina färger. Jag ska vänta och se om de kommer på REA i slutet av sommaren.


image47


Känner att humöret är lite mer uppåt idag. Någon gång ska väl även vi hitta ett hus att trivas i. Nu kommer min alerta son inkrypandes. Trots att näsan oftast är täppt på grund av pollenallergi så är det omöjligt att undå lukten av innehållet som kommit ut där bak. Blöjan hänger.


Dags att ta ledigt från bloggen. Jag ska ladda med nya bilder hela helgen, kommer åter på måndag, eller kanske redan på söndag. Jag kommer nog att ha det svårt att låta bli att kika in.


image49

TREVLIG HELG alla i mina nya vänner...

Kommentarer
Postat av: Liza

Hej! Vilken fin blogg du har - har suttit och kikat runt nu på morgonen.
Återkommer!
Liza

2007-05-11 @ 11:21:36
URL: http://vardagslycka.blogg.se
Postat av: Cissi

Åh, vilka läckra änglar. Var finns dom att köpa?
Trevlig helg!
Cissi

2007-05-11 @ 11:58:09
URL: http://konsthornan.blogg.se
Postat av: tina

Skönt att du känner dej lite mer "uppåt " idag...ni kommer säkert att hitta drömhuset en dag, kanske snart :)!! Vilka fina saker från cult ni fotat...gillar också den fina duken ...ska klicka in mej på Almedahls sida och kika, tack för tipset!! Här är det rätt lugnt idag, ska snabbstäda lite, sen kaommer maken hem ..blir nog nåt gott och enkelt att äta..och sen kryper jag nog ner i soffan....fredagar är härliga!!! Jag länkar till dej, det är okej va!!
Ha en jättefin helg, vi hörs!!
kram!!

2007-05-11 @ 14:09:35
URL: http://tinaminastina.blogg.se
Postat av: En lång snubbe

Filmtips: Walk the line.
Trevlig helg!
/En lång snubbe

2007-05-11 @ 17:42:26
URL: http://www.myspace.com/bakerscottage
Postat av: Anna-Sara

Kan inte annat än att hålla med alla andra kommentarer med att det är supertråkigt med tomtfrågan!! Suck. Du har iaf kommit väldigt långt med ditt bloggande, kul att läsa. Vi ses. Kramen

2007-05-11 @ 19:13:32
Postat av: katten

hoppas du får betalt för all reklam du gör genom att ha firmanamn på allt!!

2007-05-15 @ 16:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0